ulrika henriksson

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av ulrika henriksson - 18 augusti 2011 09:13

ett ord beskriver mig nu, happy !
sitter med hunden i sängen och med min nya dator :)
Igår köptes den pga att min andra dator har gått sönder ca. 6 gånger så det fick räcka och garantin var inte kvar på den så det fick bli såhär.

Minuset är ju att jag inte fick över alla bilder som jag samlat på mig, och att det sitter en skiva i som jag inte får ut och det värsta av allt är att det är en sex and the city serie skiva :o hjälp !

Men nu så ska jag ut med hunden och äta frukost,

   


Av ulrika henriksson - 18 augusti 2011 09:13

ett ord beskriver mig nu, happy !
sitter med hunden i sängen och med min nya dator :)
Igår köptes den pga att min andra dator har gått sönder ca. 6 gånger så det fick räcka och garantin var inte kvar på den så det fick bli såhär.

Minuset är ju att jag inte fick över alla bilder som jag samlat på mig, och att det sitter en skiva i som jag inte får ut och det värsta av allt är att det är en sex and the city serie skiva :o hjälp !

Men nu så ska jag ut med hunden och äta frukost,

   


Presentation


Ta dagen som den kommer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards