ulrika henriksson

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av ulrika henriksson - 18 juli 2011 16:39

nej, sanningen är jag lever !

hade bara bytt blogg och sen så fick jag ett mail om att jag x antal kommentarer, så då var jag ju tvungen att gå in och kolla. Gulliga kommentarer tack så mycket

Senaste gången ni hörde från mig var sålänge sen att jag inte minns.. sån är jag kanon minne är bra !

Den här bloggen är nog inget jag kommer fortsätta med, men det kan slinka in ett och annat inlägg då o då. så helt död kommer den inte att vara.
men det är ju lite kul att skriva lite när man har lust, så hoppas ni faktist förtsätter läsa ni som gör det, för när ni som minst anar det så slinker det in ett inlägg. Låter det bra?


Gudans vad kul det är att läsa alla inlägg som man har skrivit för så länge sen, vilka minnen !


Ikväll blir det lite film och gott till det, med finagoa vänner, så nu bär det av mot östenssons. 


Trevilgt att höras  

  

Presentation


Ta dagen som den kommer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards