ulrika henriksson

Alla inlägg under juni 2010

Av ulrika henriksson - 13 juni 2010 10:06

Godmorgon , 

har precis vaknat och upptäckt att det är kanon-väder :D
varför är det bara det vissa dagar ? 


idag kommer farmor och ulla (ulla är min faster) 

och ullas kille kommer också , kenneth . hehe . 

så vi ska grilla och äta potatisgratäng sen så blir det gymnastikträning kl. 18:00-20:00     det blir nog bara fristående tor jag så det blir lugnt :)
annars ska jag väl äta frukost när som helst (och dricka en stor kopp te) och sen så ... jadu...sen så vet jag inte vad jag ska göra.

men om det blir fint väder imorgon kanske någon vill hänga med till litho-badet ? :)


//ulrika'henriksson

Av ulrika henriksson - 12 juni 2010 20:56

hej ,


sitter och kollar på Upp .
Den är riktigt rolig faktist , min humor :)


Sen ska jag kolla på Mr Beans semester , jag såg att det gick på tv .
Tycker att den är sådär men det får duga ;D


Har nästan hela dagen sen jag kommit hem spelat supermariobros på wii , riktigt duktig är jag :D
World 8 har jag kommit till :)

dagens outfit:

svarta tights: GinaTricot

Gräddvit tunika : BikBok


Godnatt

// ulrika'henriksson

Av ulrika henriksson - 12 juni 2010 16:29

hej ,


Idag har det varit helt ok .

Slappat lite idag också , annars har jag varit inne på stan med mamma och kollat på när dom som cykla kom imål sen gick vi lite på stan och fikade .









Skolavslutningen :)
skor: H&M

Tunika:H&M

shorts: BikBok

Kofta : mammas (a)'


// ulrika'henriksson  

Av ulrika henriksson - 11 juni 2010 19:24

nu får ni chansen att kommentera vilka frågor ni vill och jag svarar .
:D

Av ulrika henriksson - 11 juni 2010 13:31

hej ,


Vart tog det fina vädret vägen ? :o
Det är sommarlov , då ska det vara fint väder !

Idag är det lite slappar dag , mama och jag ska hyra film sen , sen så kommer mammas kille och hans barn hit .. david kommer också hem från umeå
ajja , lugnt blir det idag iallfall :)


Outfit :
Mjukisbyxor , vitt-linne ,blåvit-randig-kofta :)


Av ulrika henriksson - 7 juni 2010 20:58

hej ,


Igår var det hemma match mot Mjölby Södra , dom var väl bra men vi ägde trots att vi förlora med 14-0 (a) 

Ett stort + till Alina som är skit duktig i mål och ni andra är superduktiga ni med (y) :)


Idag var det fotboll igen men bara "tråning" . Eller träning och träning , vi skulle köra lite fotboll medans motala-tidning var där .


Jahop , imorgon är det skolavslutning också , superkul :)
Tiden går så fort , ajja .
Bildet kommer :)


// ulrika'henriksson

Av ulrika henriksson - 5 juni 2010 08:30

hej ,


har precis vaknat och ska snart åka med mamma till linköping :)
jag måste köpa avslutnings-kläder !
Hoppas jag hittar något ,


/ ulrika'henriksson

Av ulrika henriksson - 4 juni 2010 19:46

  felix kan det här :)

   albin :)

snyggt otto !

  

  finfina emma :D   mohaha ! :)       johan with skillz ;)     cocacola ?   full ?   emelie gör sina mouves ibland :)    fina tjejer

     hihi :)   coolingen (h)     haha , söt :)   adam , du blev bra på båda ! :p            mohaha ! :)      fina :)   sweet :)rullviss !


älskar er ! <3     

Presentation


Ta dagen som den kommer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards