ulrika henriksson

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av ulrika henriksson - 14 juni 2010 21:36

Bilder kommer senare , från idag ;D


godnatt <3*


//ulrika'henriksson

Av ulrika henriksson - 14 juni 2010 21:19

hej ,


Idag har jag vart med , emelie , jonna , nellie :)
först var vi på mc'donalds sen så gick vi till stan och var där till typ halv 8 :D oboy , har skrattar så mycket idag så jag har fåt ont imagen .
men att det är så svårt att hitta ett ställe at tsova på ? :s
Dagen måste göras om :D <3

just nu kollar jag på 2012 och dricker te , sen så har jag en låt på hjärnan ..

Låten går så här:
En del skriver böcker
en del bygger hus
en del gör musik med toner i
en del jobbar på sjukhus
en del tänder ljus

det är säkert bra, men det gör inte vi
spagetti, tomater, olja o färskost, kaffe o kattmat o ris.
ICA's egna varor, som vi gjort själv
ICA's egna varor, jobbar varje helg
ICA's egna varor som är jättebra
ICA's egna varor varenda dag
ICA's egna varor
ICA's egna varor
ICA's egna varor
ICA's egna varor

http://www.youtube.com/watch?v=gxHOEDdsJE8

Gå in och lyssna , skit bra är den :D
kanoners (y)
ha det bra , godnatt <3

// ulrika'henriksson


Av ulrika henriksson - 14 juni 2010 09:42

hej , 


nellie ringe imorse och vi bestämde vart vi skulle va men det tog ett tag ..

hon: du får bestämma .
jag : spelar ingen roll

hon : bestäm nu

jag : spelar ingen roll
o.s.v


jag : kom till mig då
hon : ne , kom hit
haha :D

men nu är det bestämt att jag ska till henne iallafall . 

 vi hittar jämt på något kul :) 
men nu måste jag skynda mig ,ha det bra . 


// ulrika'henriksson 

Presentation


Ta dagen som den kommer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards